martijn1 schreef:
daar twijfelde ik dus aan, vond het wel wat hebben zo met de lijnen van de brug..
maar door twijfel van mij kant toch neergezet, buiten dat zie je ze zo "nooit"
bedankt voor je mening

ps zelfde als gister, andere setting
Ik heb een foto of 100 van een ijsvogel in deze houding.. Ook heb ik een aantal foto's van ijsvogels in hun omgeving (of te wel te ver weg) en ook op een brug. Of de combinatie er bij elkaar is weet ik niet zeker. Maar van de ijsvogel heb ik een 2000 foto's op mijn externe hardeschijf staan, dus ik denk het haast wel).
Je ziet ze dus wel regelmatig zo, maar de foto's worden niet vaak geplaatst..
je hebt het geluk te weten waar er 1 zit, buit dat geluk uit.. Trek donkere warme kleding aan (vooral muts ook nu) neem een stoeltje, een thermo fles koffie of thee, en je bammetjes. en ga uitzoeken op welke grasprietjes hij graag zit.. En zoek daarbij een plaats uit waar je hem goed portreteren, nu i shet een kwestie van statief uitzetten, je lens op 300mm richten... en geduld.. heel veel geduld. En al die mensen maar de vissers uit lachen, vogel fotografie is heel vaak precies het zelfde, met als verschil dat een visser als die beet heeft ook echt beet heeft en daar thuis over kan opscheppen.. Bij ons is beet nog geen beet, want jah opscheppen met een onscherpe foto of een vogel te ver weg geld niet.