Laat ik het zo zeggen; het is een leuke registratie.
Ik heb alleen moeite om wat van de foto's te zeggen.
Want wederom: het zijn leuke foto's. Maar fototechnisch gezien denk ik dat er wel wat over gezegd kan worden, maar ik zie mijzelf niet deskundig genoeg voor dit soort foto's omdat ikzelf het nog veel slechter doe.

Maargoed, meningen kan ik op zich wel geven:
Foto 1: Deze heb ik volgens mij al eerder op het forum gezien?
Leuke dame, maar ik denk dat de foto een crop mag hebben, want de omgeving is enerzijds erg aanwezig, en anderzijds scherp aangesneden. Je zit nu tussen een een foto vane en model en een groep, zeg maar.. Moment is leuk, maar de foto vind ik erg druk.
Foto 2: Grappig, maar helaas onscherp op de belangerijkste punten.
Foto 3: De belichting trekt veels te veel de aandacht en maakt de foto erg druk. Helaas.
Foto 4: Een betere uit deze serie, maar de belichting is erg hard. maar volgens mij zie ik geen verzadiging of uitbijting, dus spelen met de levels zou misschien nog wat goed kunnen maken.
Foto 5: Deze is daarentegen wel te hard belicht en uitgebeten. Jammer.
Foto 6: De geplaatste scherpte kijkt voor mij niet lekker.
Foto 7: Even rechtzetten.

Het publiek staat er leuk (belicht) op. jammer dat het onderwerp in het midden overbelicht is. Het publiek zelf als onderwerp zien gaat mij erg moeilijk af.
Foto 8: Deze staat erg scheef, de man lijkt naar voren te vallen. Het moment vind ik wel goed, maar de kleurverzadiging is erg hoog en stoort mij helaas.