Het is 27 jul 2025 08:49

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur het koude scheveningen
 het koude scheveningen
BerichtGeplaatst: 23 dec 2010 23:39 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Julia-V schreef:
Nette serie .
Waarvan de derde plaat mij ook wel het meeste aanspreekt.

Mij ook :)

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 het koude scheveningen
BerichtGeplaatst: 24 dec 2010 01:09 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Ja
bedankt voor de complimenten en opmerkingen allemaal. :)

het koude scheveningen
BerichtGeplaatst: 25 dec 2010 14:33 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Nee
Leuk, om al die -soms tegengestelde- meningen te lezen! Nou, laat ik de mijne dan daaraan toevoegen.
Voor mij bevalt foto 1 qua compositie het beste, met dien verstande dat de schaduw van de persoon vooraan misschien er beter helemaal op had mogen staan? Dan was ook de horizon iets verschoven uit het midden (niet dat een horizon in het midden per definitie 'fout' zou zijn). Fijn is dat die persoon goed door de horizon steekt.
Voor foto 1 geldt, net als voor foto 2 dat, naar mijn mening, ze iets onderbelicht overkomen. Het wit is geen wit, en waarschijnlijk kun je dat, mocht je dat willen, nog iets herstellen. Foto 2 heeft een mooie dof, en het idee is goed.
Foto 3, door sommigen het mooist gevonden, zegt mij het minste. Ik mis een duidelijke opbouw, en de steen of wat het is, ligt er een beetje 'verlaten' bij.

groet,
Martin

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
 het koude scheveningen
BerichtGeplaatst: 25 dec 2010 17:41 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Ja
Maribex schreef:
Leuk, om al die -soms tegengestelde- meningen te lezen! Nou, laat ik de mijne dan daaraan toevoegen.
Voor mij bevalt foto 1 qua compositie het beste, met dien verstande dat de schaduw van de persoon vooraan misschien er beter helemaal op had mogen staan? Dan was ook de horizon iets verschoven uit het midden (niet dat een horizon in het midden per definitie 'fout' zou zijn). Fijn is dat die persoon goed door de horizon steekt.
Voor foto 1 geldt, net als voor foto 2 dat, naar mijn mening, ze iets onderbelicht overkomen. Het wit is geen wit, en waarschijnlijk kun je dat, mocht je dat willen, nog iets herstellen. Foto 2 heeft een mooie dof, en het idee is goed.
Foto 3, door sommigen het mooist gevonden, zegt mij het minste. Ik mis een duidelijke opbouw, en de steen of wat het is, ligt er een beetje 'verlaten' bij.

groet,
Martin

ten eerste bedankt voor je leerzame reactie op mijn fotos.
bij foto 1 ben ik het helemaal eens dat de schaduw er net helemaal op staat,ik baalde er ook van toen ik hem thuis bekeek op scherm.maar vond hem toch de moeite waard!ik zal foto 1 en 2 wat meer belichten of wat meer licht sterkte toevoegen,als je heyt niet erg vind ga ik wel even kerst vieren nu haha!
zal ze na het weekend plaatsen.
over foto 3 is een persoonlijke mening en de bedoeling was dat de steen er verlaten bij lag met het gevormde zand om hem heen door de zee gemaakt.
maar respecteer je mening.fijne kersdagen!

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2