Ik wil toch nog een keertje reageren....
Ik heb het idee dat als je commentaar krijgt dat je vrij snel de verdediging in gaat Wil. Ik lees het

als pure grap tov van mij. Ik heb er neergezet op mijn Mac en hij zegt dat hij het ook op zijn windows zo ziet. Ook laatst met de voor jou beschamende "ratjetoe" rubriek reageerde je ook al zo fel.
Je plaatst redelijk veel/ vaak foto's en daar is niks mis mee hoor. Begrijp mij goed. Echter zie ik in je foto's veel ups en misschien wel downs.... Vergelijk nou eens je eigen foto's, dan moet jij dat toch ook zien dat deze niet goed zijn? Kijk naar je buizerd:
http://www.photodrome.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=27382 Super scherp, mooi moment, goede belichting etc etc. Niet voor niks de TC te pakken.
Als je deze foto's in deze rubriek plaatst dan vraag je zelf om beoordeeld te worden. Plaats je ze in Ratjetoe, waar in mijn ogen niks mis mee is, dan vraag je niet om een beoordeling maar om gewoon het moment te delen.
Als ik jouw foto's voor mijzelf zou hebben gemaakt dan zou ik meer selectiever zijn met wat ik plaats en niet. Maar goed, ik zeg al, voor mijzelf praat ik nu. Mijn tip zou zijn, en ik denk dat je het daar niet mee eens zal zijn is, om zelf eerst goed te vergelijken. Het is mijn streven namelijk om steeds beter te worden en dus plaats ik veel foto's niet omdat ik ze zelf al niet goed vind om te laten zien.
1 vraag aan jou: als jij deze pimpelmezen vergelijkt qua scherpte, detail ed met de buizerd, zie jij dan geen verschil?
Ik ben benieuwd naar de reacties. Misschien heb ik het helemaal mis hoor!
mvg Jan