mooie serie die idd weergeeft, hoe erg het daar zou hebben moeten geweest..ik ben zelf zo claustrofobisch als de pest, en ik krijg hier inderdaad dat benauwende gevoel van..dus wat dat betreft zijn je platen geslaagd..
ik zou in deze omgeving helemaal gek geworden zijn.. (ik werd al niet goed, 2 jaar geleden, toen ik es een nachtje of 2 mocht overnachten in P.I. Torentijd te middelburg..

)
geen vragen stellen a.u.b.

, ik was fout,dat onderken ik ook ten volste, en ik kwam ervanaf met een boete..

heb wel mijn lesje geleerd daar...iemand tegen de grond slaan, die jou aanvalt mag in nederland namelijk niet....

(en dan mag je ook nog es dna afstaan, 2 jaar proeftijd,reclassering en psychologische onderzoeken en nog wat van dat gedoe..niet leuk, dat kan ik je verzekeren..) gelukkig werd ik als normaal gezien, en zelfs de rechter had begrip voor mijn reactie..(ik had alleen iets minder hard moeten slaan..maar ja, soms ken je met je 110 kg je eigen krachten niet..

) maar, hij moest wel een boete opleggen, want het is en blijft strafbaar..

ben nu brave burger geworden..

eigenlijk haat ik geweld, maar ik laat me niet te lijf gaan met een voorwerp, wat als wapen gebruikt wordt, maar ik ga nu voll. offtopic..)
gek toch, hoe een serie als deze voor wat ´flashbacks ´zorgt..