momentum60 schreef:
Zo hey....
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het idee heb dat de foto veel sterker zou zijn zonder de 2 gezichten links en rechts....
Je hebt er een bedoeling mee maar ik ga nu even van mijzelf uit hoe ik de foto zie: zeer strak bewerkt portret van een gezicht met een sterke uitstraling....
Ik heb indd ook nog losse portretten, ik zal ze vandaag nog wel uploaden.
Juul_75 schreef:
Ik snap heel goed wat je bedoelt met deze foto....maar persoonlijk vind ik de hoofden links en rechts te veel aanwezig...is het misschien iets dat je middelste meer naar voren komt en de anderen spelen altijd mee op de achtergrond???
Ja dat zou wel kunnen, maar aan de andere kant, voor een schizofreen zijn die stemmen ook erg aanwezig..
Ik snap wat je ermee bedoelt, het is een beetje net wat Shooter ook zei, misschien kunnen ze iets transparanter. Maar dat pakte dus niet goed uit.
Nieks schreef:
Super beeld, vooral de stemmen in je hoofd die je dingen influisteren komt super over. Dus ik zou ook juist niet een hoofd de andere kant op laten kijken, ze zijn namelijk constant bezig op de middelste in te praten. Mooi verbeeld!
Thanks, precies wat ik bedoel!

@bobvanduin
Ik wilde dat eerste gaan uitproberen, maar er zijn een paar lagen die ik plat heb gemaakt, dus dan word het een beetje lastig.. En ik vind het zelf eigenlijk wel goed zo. Schouders heb ik eigenlijk totaal geen moeite mee.

En bedankt! Voor iemand anders model staan vind ik wel een stuk lastiger dan voor mezelf, zal vast een minder succes zijn hehe