Pfff....wat een dag, wat een dag.... "even" op pad voor een challenge foto...uiteindelijk dik 15 km gewandeld, letterlijk "om Harderwijk" de hond was ook lekker mee...
Hier de niet voor de challenge foto's of degene die niet door de ballotage commissie (mijn vrouw) kwamen...
Een drempel ligt "op de weg".

Deze brug hangt meer "boven de weg".

Een hek "op de weg".

"Een weg"...eigenlijk niet echt iets op de weg...

...Of toch wel...? (was voor mij een goede kanshebber...)

Daarna met de hond het beekhuizerzand op. Nog nooit van die kant gedaan, maar ga dat zonder hond zeker nog eens doen...hier is het nog open, maar even later was het weer wat meer bebost, dus toch de hond maar aan de lijn weer...nog geen seconde later schieten er drie wild zwijnen weg op minder dan 1,5 meter van mijn hond, die er natuurlijk achteraan wilde...even een schrik momentje voor de baas dus...maar daar zoveel zwijnensporen gezien dat ik er nog wel eens ga struinen.
Uiteraard was daar even geen weg meer te vinden...

Eentje die ik al voordat ik weg ging in mijn hoofd had zitten...ook gemaakt...maar toch niet geworden. Je vindt het echter vaker dan je lief is "op de weg".

Hier kon ik weinig boeiends van maken...wel "op de weg"...

Hierna nog eens een flink stuk kunnen wandelen voordat ik weer thuis was...maar het was een leuke dag

En welke is wél door de commissie gekomen? Jaaaaa......dat zien jullie morgen wel