THX!
die plastic fantastic is idd fantastic zeg! voor dit geringe bedrag, krijg je heel veel terug, en ik vind hem zeker even goed als mijn veel duurdere leica-r 50mm f/2 summicron..(vind ik dus echt een topprestatie!

)
avondplaatjes zijn idd wat overbelicht.. ik ben dit toestel nog aan het verkennen, en het is jammer dat ik niet direct kan terugkijken, maar ja, het is analoog he?
wellicht had ik wat belichtingscompensatie moeten toepassen of andere lichtmeting.. de eos-3 vind ik een fantastisch toestel, maar de leercurve is vrij vlak en het is een kwestie van ervaring opdoen met dit ding..ik vind het nog steeds een vrij ingewikkeld toestel, en je kunt er ontzettend veel aan instellen.. alleen de belichting is al op 7 verschillende manieren in te stellen en dan de rest nog..

mooiste zou zijn, dat er een display op zou zitten, maar dan is het geen eos-3 meer, maar een 5dmkII..
(die komt btw komende zomer eraan.. wordt genieten.. 2 FF toestellen, en ik kan dezelfde lensjes gebruiken, terwijl ik switch tussen analoog en digitaal..

)
ben lensjes aan het bekijken en evt. verzamelen, EF-only, en dan heb ik al wat, als die 5dmkII deze zomer binnenkomt.. ik spaar me een ongeluk, maar ik weet waarvoor ik het doe..FF is zo lekker..