Sowieso zou ik die bewerking niet zo doen. Het wordt er erg rubber achtig op en je verliest er diepte mee.
Er staat op dit forum een topic van mij met een bewerkingschallenge. Daar staan best wat bruikbare technieken in om goed huid te verzachten

Wat de fotos verder betreft zijn ze allemaal wat te scherp na het verkleinen maar dat had je al gezien zag ik

F1: Het truitje linksonder stoort. Die zou ik er even afcroppen.
F2: Hier is het contrast in het gezicht een stuk minder dan bij de andere 2. Ik zou hier of wat meer contrast toevoegen, of met de burn tool de randen van haar ogen wat sterker maken.
F3: Lamp van achter en reflectie scherm om gezicht op te lichten? - Effect is mooi al zou ik deze denk ik croppen in breedverhouding (3/2) zodat het gezicht overblijft. Lastig om uit te leggen maar misschien kun je er iets mee

F1 vind ik de sterkste van de 3, ga zo door

Overigens: Gebruik van een 50D met L glas maakt je nog geen serieus amateur. Ik heb mensen gesproken die een heel arsenaal aan objectieven (L) hadden en enkele Full frame bodies, maar eigenlijk alleen maar familiekiekjes maakten. (zullen wel geld zat hebben

).
Maar de 50D is een mooie body, ik heb hem ook gehad