Ik vind het er erg gelikt en erg goed verzorgd uitzien. Het zou zo maar van een paar goed financieel voorziene jongens kunnen zijn.
Anoh, of ik spel zijn naam verkeerd heeft een dergelijk concept, maar ik vind die van jouw wel heel er gelikt overkomen

Prosumer consumer en pro als wat Alex deelt daar kan ik wel inkomen. Aan gezien hybride camera's niet per definitie door mensen gekozen worden die wat beter zijn geworden maar eigenlijk meer willen dan een compact maar geen zin hebben in lenzen wisselen. En idd is dan een instap DSLR ook niet per definitie pro dan.

Maar het is maar een aanduiding en de prosumer consumer gedachte is ook een niet waterdichte benaming.
Ik heb wel een puntje. De laatste bullet bij DSLR daar geef je aan de je foto's beter zijn op hogere ISO waarden tov andere camera's zoals de hybrides en de compacts. Terwijl je overal het hebt over beeld kwaliteit. Ik zou dus
goede foto's bij hogere ISO
veranderen in betere beeldkwaliteit bij hogere ISO waarden.
Is natuurlijk ook geen fact maar in ieder geval meer waar

En vergeet niet in je uitbreidingen ed ook duidelijk te maken dat er ook PRO compacts zijn als de Canon G series en ook de Powershot heeft een L series camera (gehad).
Wat zijn je verdere ideeen over uitbreiding? Wil je modellen gaan vastleggen met hun waarden zodat je van allerlei modellen info terug kan zoeken?
Ik ben benieuwd.