Het is 27 jul 2025 09:36

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Eekhoorn
 Eekhoorn
BerichtGeplaatst: 27 apr 2011 21:18 
Lid
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Afgelopen weekend waren we in Duitsland. Een prachtige omgeving met weilanden en bossen. Helaas was er bij het hotel zelf niet zo veel te doen, er was een park en een stukje bos. Dus daar toch maar 2 keer 's ochtends vroeg heen gegaan, en dat bleek toch wel leuk. Een aantal soorten dieren daar voor het eerst (goed) kunnen fotograferen, zoals de eekhoorn en appelvink.

Ik was met de groothoek met eenden bezig totdat ik opeens een eekhoorn zag rennen toen ik door de zoeker kijk. Snel de lens gewisseld maar hij zat helaas al hoog in de boom. Er zaten er 2 en ergens anders zag ik er nog een. Het blijven erg leuke diertjes om te bekijken, vooral ook gaaf om te zien hoe behendig ze zijn.
Is het nog wat?
Fotografie

Fotografie

Fotografie

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Eekhoorn
BerichtGeplaatst: 27 apr 2011 21:22 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Staan er scherp op, je lage standpunt bij de eerste twee, en de wat drukke omgeving spreken mij aldaar minder aan.

Derde is al beeld meest verrassend, zo in het gras en de bloemen. Omgeving mischien iets te licht, maar eekhoorn lijkt me met afstoppen te donker te worden.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp