Vorige week zaterdag een bezoek gebracht aan een oude veeartsenschool in België. De toegang was niet gemakkelijk, daarom viel de 'rommel' binnen des te meer tegen. Je zou verwachten dat er dan minder kapot was, en minder gearrangeerd. Een echte urban-fotograaf laat immers alles ongemoeid. Helaas niet dus...
Een aantal foto's laat die rommel dan ook zien. Desondanks was het toch een feest om zo'n locatie te bezoeken en te fotograferen. Onderstaand een paar indrukken.
Foto 1

Foto 2, een beetje luguber, ziet er ook wat rommelig uit, maar wie goed kijkt ziet hier de resten van een hond...

Foto 3, duidelijk gearrangeerd, maar niet door mij

Foto 4, de oude collegezaal.

Foto 5, een flesje, staande op een brandkast. De bolletjes in beeld zijn kwik dat her en der verspreid lag!

Foto 6, de horror-kelder! Foto gemaakt op statief met 96 seconden bij f/9 en iso 200. Het beetje licht dat door een kelderluik kwam heb ik een beetje geholpen door met een zaklampje enkele malen over de stellingen te schijnen.

Foto 7, wellicht ook gearrangeerd, maar dan wel heel fraai en functioneel gedaan, en wat mij betreft het pronkstuk uit deze serie.

Foto 8, zelfde tafereel maar dan vanuit een ander standpunt.

groeten,
Martin