Dank voor alle positieve reacties. Altijd fijn dat mijn foto's gewaardeerd worden.
@Cinemovie: Voor wat betreft mijn logo. Ik heb het al een beetje transparant gemaakt. Mijn foto's gaan niet meer zonder logo op een forum. Ik zal het proberen kort uit te leggen.
Er is dit jaar een foto van mij van een forum afgehaald en dit jaar op de voorpagina (plm.6x4cm) van een autosportmagazine geplaatst,zonder mij hierover vooraf te informeren. Het was de meest spectaculaire foto uit de autocross van 2010. Het was voor mij niet heel moeilijk om te constateren dat het mijn foto was,ik was de enige die dit had gefotografeerd.
Het logo was gedeeltelijk nog zichtbaar en er was geen bronvermelding genoemd. Tevens was er ook geen onderzoek gedaan naar de herkomst van de foto. Je begrijpt dat ik dat niet zo heel erg kan waarderen, mede omdat het ook nog een magazine is dat door een collega wordt uitgegeven. Er is,uiteraard na uitvoerig onderzoek van mijn kant, contact geweest en er is een gepeperde rekening gestuurd. Na veel gedoe is het verschuldigde bedrag,na ruim twee maanden,overgemaakt.
Het spreekt voor zich dat ik hier geen namen en bedragen ga noemen en daarmee is deze kwestie opgelost.
Vandaar nog steeds mijn logo.
Ohja, TC, geinig had ik nog niet eens gezien. Altijd leuk.