Tja, wat in mij opkomt is een soort "sprookjes-hek". .. Een geheimzinnig hekje..Een leuk hekje.. Geen strak kantoorpand...In dit geval wilde ik het eruit laten knallen en de bloemen/onkruid moest geen dorre boel worden, het moest leven
Noem het abstract.. Bij elk soort foto krijg ik een aparte denkwijze...bij deze, met dank aan de topicstarter, kwam het sprookjesgevoel een beetje op.
Ik heb een hoog resolutie monitor die zelfs op standje lichtbak gezet kan worden. Soms met HDR zijn resultaten wat overdreven maar ondanks dat ik dit snel gedaan heb vind ik het hekje en het groen eromheen op mijn monitor leuk om naar te kijken.
Misschien voel ik wat de fotograaf voelde.. een leuk geheimzinnig hekje... Dat leuke hekje moet eruit springen en heeft een vrolijke vorm... het groen moet dan ook vrolijk zijn

Maar voor een echte foto zijn de kleuren inderdaad wat afwijkend.. (al heb ik in de natuur met een beetje mooie lichtval heel wat mooie sprookjesplaatjes gezien, en dat kon..dat was echt

dus dit kan ook een beetje..
Oja na uploaden van de foto wijkt hij iets af ook nog (grauwer en iets feller) dan dat ik hem feitelijk in fotoshop bedoeld heb. (oja nu zie ik het goed.. waar ik zwarter als contrast had, komt hier grauwdonkergroen)