Bedankt voor jullie reacties!
Gotchas schreef:
Ben niet geheel weg van je uitsnede en standpunt. Beetje te veel van bovenaf, maar dat is ook wat lastigere hier. Waar ik het meeste moeite mee heb is dat enorme 'voorhoofd' en het ontbreken van de voorpoten
Je staat daar hoger dan dat het water is, dus je hebt altijd foto's die wat van bovenaf zijn wanneer je er vlakbij staat. Door de 500mm had ik weinig andere keus qua uitsnede. Ik heb wel lopen dubben om nog iets meer van het voorhoofd weg te halen, maar uiteindelijk heb ik besloten om dat er toch bij te laten, want die beren hebben nu eenmaal een hele grote kop.

Peteralexander schreef:
Wel redelijk scherpe haartjes. Iets wat bij een minder goed toestel en lens meteen opvalt (dat het minder goed is).
Ja dat klopt. Die 500mm vast brandpunt van Canon is echt een heel mooie lens! Hij heeft maar twee nadelen: het gewicht (3,8 kg) en de prijs (ong. € 6.300,-). Het gewicht los ik op door mijn man lief aan te kijken wanneer er gesjouwd moet worden.

En de prijs, tja dat is wat moeilijker op te lossen... Op dit moment huur ik de lens nog, aangezien ik hem vooral gebruik voor vakanties en de fotoreis die ik organiseer.
wim schreef:
mooie ervaring.
Absoluut!!!
AmyLee schreef:
Moet je maar eens opletten als een hond op een bot ligt te kauwen...de ogen zijn dan ook dicht. Volgens mij is dat uit pure concentratie en door het grote genieten.... Ik vind het een natuurlijke pose, het stoort mij geenszins!

Thanks!