Storm schreef:
Het eerste wat ik deed bij het zien van deze foto was lachen (sorry AJL)
Het "klapperpistooltje" past totaal niet in deze setting. Hij heeft een zakdoek om z'n nek, en die gebruikten ze in het wilde westen tegen het stof als ze op hun paard zaten en daar horen dan een paar flinke cowboyboots met sporen bij. Ik zie hier echter een net paar gepoetste veterschoentjes...
Als de details kloppen wordt de foto ook sterker en misschien voelt het model zich dan ook sterker/stoerder.
Voor de rest ziet het er technisch wel goed uit

Maar de soort belichting hier geeft me totaal geen western gevoel...
Mijnheer Storm....beestjes fotograferen is veel gemakkelijker dan dit soort portretten,; als je verlangt dat ik een echt revolver in de winkel ga kopen (dat gaat nog niet meer zonder vergunning); als ge denkt dat ik echte cowboyboots ga kopen; ....als ge denkt dat ik een professioneel model heb die kan acteren als een hollywood acteur....dan hebt ge het mis.
Uw eisen die gij aan de foto stelt zijn zo hoog dat gij dat maar moet doen als dat kunt financieel en materieel....ik heb alleen mijn materiaal en mijn beperkte beurs en daar moet ik het mee doen.
Uw reacties komt over als ge iemand belachelijk wilt maken, vernederd en minimaliseert.
Sorry maar ....uw reactie is ironisch en bijtende spot is het en niet lachwekkend