celinemorret schreef:
Lein schreef:
Denk dat het langzaam eens tijd wordt dat je op dit fotoforum wat fotos laat zien en op wat topics gaat reageren in plaats van vriendjes werven voor je club...
Lein,
deze reactie vind ik behoorlijk vervelend. Je doet het overkomen alsof ik alleen aangesloten ben bij dit forum om `vriendjes te werven` zonder dat je mijn werkelijke bedoeling weet. Een tikkeltje voorbarig. Ter informatie, ik heb een poos geprobeerd foto`s te uploaden, zonder succes daar ik hier niet uitkwam. Heb nog geen tijd gehad het af te ronden al is dit wel mijn bedoeling. Vind echter niet dat ik mij hiervoor zou moeten verantwoorden.
Vervelend wassie niet bedoeld, wilde je wel graag even met de neus op de feiten drukken. Je schrijft ergens in je eerdere berichten dat je foto's gaat uploaden, dat is tot dusverre nog niet gebeurd. Reacties op andermans werk vind ik ook niet terug van jou hand, alleen berichten over een fotoclub oprichten en hoe je foto's moet plaatsen. Dat plaatsen staat ergens uitgelegd en er zijn genoeg mensen hier, inclusief ikzelf, die je daar graag op weg helpen.
Vind het gewoon vreemd dat je enige activiteit hier het plaatsen van een oproepje is...dan kun je misschien een reactie als die van mij wel verwachten.