Voor iemand die nog niet lang bewust bezig is met fotografie, en haar eerste DSLR slechts 3 of 4 maasnden heeft, vind ik dit echt heel erg goed!
Een prachtige plek, en twee modellen die het goed doen.
Je hebt het felle zonlicht heel goed in de hand gehouden; geen overbelichting, het zwarte shirt niet overal dichtgelopen. Het zwart is hier en daar wel wat dichtgelopen. Als dat niet door de bewerking komt, had je iets meer licht door kunnen laten, want de overbelichting is nog ver weg.

Je foto's zijn scherp, je kleuren in orde.
De eerste twee had ik denk ik liever zonder de man gezien. Puur omdat ik vind dat hij in het beeld 'niets toevoegd' zoals hij er op staat.
Foto twee had ik iets minder ruimte rechts gelaten, en iets meer links, om haar benen in het water wat meer ruimte te geven, en dan zitten ze ook niet zo in het midden van je foto.
In drie vind ik haar houding wat minder.
Vier is een leuke spontane foto. In deze zou je door bewerking nog wat kunnen winnen denk ik; wat frisser, levendiger maken.

Laatste is wat mij betreft een beetje te gewoontjes qua houding en ook qua uitsnede en compositie.
Ik denk echt dat je goed op weg bent!

Ook heb ik het gevoel dat bewerking je nog meer kan helpen. Niet om fouten in je foto's weg te moffelen, maar juist om ze een beetje meer 'pit' te geven.
Moeten we toch weer es wat mee doen.