Het is 19 jul 2025 20:16

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Lijnenspel
 Lijnenspel
BerichtGeplaatst: 02 nov 2011 00:07 
Lid
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Fotografie

Een HDR opname, bestaande uit 3 foto's. Genomen met de bracketing functie in de camera. HDR is een vorm van fotografie waar ik meer mee wil gaan doen / meer van wil leren. Tips, op- en aanmerkingen zijn dus hartelijk welkom.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Lijnenspel
BerichtGeplaatst: 02 nov 2011 10:33 
Lid
Fotografie

Geslacht: Vrouw
De kleuren in deze foto zijn mooi, de foto opzich te druk...Ondanks de titel lijnenspel vind ik hem erg onrustig door alle beeldelementen en weet ik niet waar ik naar wil kijken:) HDR-tips kan ik je niet geven;)

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Lijnenspel
BerichtGeplaatst: 06 nov 2011 18:43 
Lid
Fotografie

Geslacht: Man
Ik vind het wel wat hebben. Inderdaad een lijnenspel. Zou zomaar afkomstig kunnen zijn van een foto-boek uit de winkel. De auto's links is dan jammer.
HDR snap ik nooit zo goed. Alles wat ik van HDR zie vind ik erg nep overkomen..en dan vooral de te pure onnatuurlijke kleuren.. niet persoonlijk bedoeld.
Misschien een wat minder felle kleur gebruiken vanuit de camera en dan HDR schieten?

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp