Het is 29 jun 2025 15:04

Auteur Omkeerring voor Canon ....
 Omkeerring voor Canon ....
BerichtGeplaatst: 04 nov 2011 00:06 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Ik zat vanavond wat te neuzen op Marktplaats en daar kwam ik deze advertentie tegen van een omkeerring voor Canon camera's .... :)

Mijn vraag is, zijn hier mensen die ervaring hebben met een omkeerring en wat is jullie mening erover .... :)

Zijn er ook misschien mensen die wat foto's kunnen posten die ze met zo'n omkeerring gemaakt hebben .... :foto

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
BerichtGeplaatst: 13 nov 2011 21:48 
Lid
Fotografie

Geslacht: Vrouw
Ik heb er zelf ook 1 voor mijn 50mm, ik vind het persoonlijk fijn omdat je dan je lens niet zelf hoeft vast te houden, waardoor hij ook niet verschuift of wat dan ook, waardoor je je aandacht weer aan iets anders kunt besteden.

Ik zou hem alleen niet op een dure lens doen, want mijn 50mm is erdoor 'gesloopt' (hij doet het nog wel, maar hij maakt een ontzettende herrie omdat het een keer fout is gegaan met het eraf halen.) Zou hem bijvoorbeeld nooit op mijn 70-200 durven te gebruiken (niet dat dat uberhaupt kan maar het is een voorbeeld.)

als je wil kan ik wel wat voorbeeld foto's opzoeken (:

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
BerichtGeplaatst: 14 nov 2011 21:10 
Lid
Fotografie

Geslacht: Man
Wat is er dan verkeerd gegaan waardoor de lens beschadigd is .... :shock Je zou denken dat er weinig fout kan gaan met zo'n ring, maar blijkbaar toch wel .... :dk

Ja leuk, ik ben wel nieuwsgierig naar wat foto's die je met die omkeerring gemaakt hebt .... :)

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp