Iedereen weer bedankt!
Ik had eigenlijk niets aan de kleuren veranderd, maar ik heb een update erbij gezet waarbij ik de kleuren iets terug gehaald heb.
Het is idd. op dezelfde locatie als waar de reiger gefotografeerd is, dit was alleen een uurtje eerder.
Frans schreef:
is het tongetje van yaro echt zo bleek?
maar je hebt een echt mooie hond. je lijkt er trouwens sprekend op.
Denk dat dat ook komt door 't 'gelige' zonnetje dat er pal op schijnt......ik heb in 't echt nooit wat vreemds aan z'n tong kunnen ontdekken.
Thnx, ik neem aan dat je m'n avatar bedoelt....dat is niet Yaro, maar z'n voorganger Radjah.
bobross schreef:
hoeveel gigabytes heb je al van je hond ?

Ik heb idd. knap wat foto's van 'm op m'n hd staan, maar 't is ook zo'n lekker model.
Schaeddy schreef:
Voel me al bijna gestalkt door die Duitser
Klinkt raar, maar volgens mij was een iets hoger standpunt mooier geweest, zodat je ook nog z'n pootjes erbij op had gekregen

Dan zijn wij gelukkig niet de enigen die door 'm gestalkt worden.
Dat had denk voor de pootjes wel beter geweest, maar ik twijfel over de rest van de foto.
AmyLee schreef:
Voortaan toch maar even de sieraden verwijderen misschien

Als ik weet dat ik foto's van 'm ga maken dan doe ik z'n ketting meest wel af, maar dit ging eigenlijk vrij spontaan en omdat ie nog vrij jong is en redelijk onbesuisd en meest wel, maar soms niet luistert heb ik toch liever iets om z'n nek waar ik 'm aan beet kan pakken als ie los loopt.
Zo'n smalle ketting vind ik zelf ook niet echt heel storend op een foto en hij is eventueel ook nog wel weg te werken.