RianneS schreef:
Vond ik zelf heel eerlijkookal maar wat kan ik doen om z'n soort foto bijzonder te krijgen ??
Ja las het ook al in me andere topic

mijn excuus
Ik heb er even wat aan gerommeld voor je om te laten zien wat je ermee kunt in photoshop.
eerst heb ik een tweede laag aangemaakt en op die laag een surface blur toegepast en de verzadiging iets teruggedraaid.
vervolgens de laag op 26%opacity gezet en de ogen en haar op die laag verwijderd, zodat alleen de huid aangepast wordt.
De ogen heb ik wat opgehaald met het dodge en burn tooltje en als laatste heb ik de oneffenheden in je huid weggecloned en een derde zwarte laag toegepast. Die laag op 30%opacity gezet en alles tot 1 laag samengevoegd.
Owja, ik heb hem ook nog even bijgesneden en een lichte vignettering (donkerdere hoeken) toegevoegd.
Het kan natuurlijk veel netter, dit heb ik in 5 minuten gedaan en oogt voor mij ietwat too much, maar zo zie je wel wat je aan nabewerking nog kunt doen:) De mensen hier die veel aan portretfotografie doen zouden het beter kunnen dan ik denk ik haha
Op de een of andere manier lukt het me maar niet om de foto te plaatsen...terwijl dat toch niet bepaald nieuw is voor mij...dus dan maar even een linkje naar de foto.