Iedereen weer bedankt voor de leuke reactie's!
Agnes, deze zijn gemaakt op de Roofvogelboerderij in Berkel en Rodenrijs.
Birdfoto, ik ben met je eens dat dit makkelijker is dan vogels in 't wild, hoewel je er dan ook weleens bij hebt die zo ongeveer voor je poseren.
Ik ben zelf geen echte vogelaar, maar ik vind 't gewoon leuk om dieren te fotograferen en dan natuurlijk ook weleens in 't wild.
Aangezien er in Nederland meest alleen nog maar vogels in 't wild leven, hier in de buurt iig. wel, zal ik 't daar toch mee moeten doen.
Roofvogels hebben wel altijd al mij interesse gehad, maar vele soorten komen hier niet meer voor, of zijn heel moeilijk voor je lens te krijgen en een reisje naar Alaska of zo vind ik een beetje teveel van 't goede om een bepaalde vogel te fotograferen, dus vandaar dat ik deze workshop gedaan heb.
Ik probeer wel altijd om dieren in gevangenschap[dierentuin, valkerij en zo] er zo op te zetten dat niet te zien is dat deze in gevangenschap leven.
De 1e foto had wel anders gekund, maar ik vind 't ook weleens leuk om een ander standpunt dan standaard uit te proberen als dat mogelijk is en de ene keer pakt dat beter uit dan de andere keer.