Hallo,
Eerst en vooral dankuwel voor alle comentaren, deze zijn echt handig en bruikbaar

Nu een beetje reactie op jullie reacties

Zoals de meeste al opmerkten heb ik inderdaad wat met de schuivertjes aan het spelen geweest, waarschijnlijk heb ik een beetje overdreven met de contrast toe te voegen.
@Fran: Waarom ik de foto zo leuk vind , euhm eerst en vooral het moment! Ik vind het moment echt supper leuk, anderzijds vind ik de foto ook leuk omdat ik het (bijna) vierkant formaat heel mooi vind bij deze foto, Het schuin kijken op Amin hou ik ook van, je kan zijn handjes zien, de knoppen van de piano zien, en anderzijds ook nog amin zijn gezichtje.
Maar ik ben ook minder objectief als jullie zijn eh

Het licht was afkomstig van de plafondlampen

Jammer genoeg was het buiten al te donker, en dit was de eenigste plek met een mooie neutrale achtergrond. Dat van voor een raam kan ik wel eens proberen

Ze hebben daar een groot raam, dus rond de middag en dan gewoon voor het raam zetten, en dan krijg je mooi zacht licht?
Heb net rekening houdend ( of toch geprobeerd) met jullie comentaren nog een andere versie gemaakt, hier heb ik bewust niet met de schuivertjes gespeeld, en de kleuren gelaten hoe het was. De reflectie op de muur heb ik ook weggewerkt.
Ik heb een kleurenversie en dan ook nog een zwartwit versie, en een oude versie.
Sorry voor het lange comentaar

update:

update Zwart-Wit:

update oude foto: