haha, ik had deze even gemist

Maar leuke/mooie serie hoor !!
Hoewel er duidelijk wel gespeeld is met het licht en het zeker niet de "standaard" familie portretjes zijn, kan ik Jeroen enisgzins volgen, want het zijn vnl de modellen en de kledij die ze juist zo anders laten zijn dan de familie portretjes,...
Maar ik moet wél zeggen dat bvb dat licht van achter/zij wat lekker hard is, niet direct iets is wat je bij fam portretjes tegen komt

Echterr,... zie ik daar niets mis mee ! Modellen kunnen evenals de fotograaf een foto maken of kraken,.. soms heb je super verlichting, maar is het model onervaren en krijg je er met geen mogelijkheid een fatsoenlijke pose uit, en soms andersom.
Het is en blijft een samenwerking van model en fotograaf,... + de ''eén kan de ander opvangen.
Soms zijn de poses nét niet helemaal je-van-het en kun je door een "spannende" verlichting daar de aandacht vandaan halen. En natuurlijk heb je soms een "normalen" verlichting waarbij de modellen met de poses de foto's juist weer even "dat" extra's meegeven.
Al met al, erg nette/gave foto's en gewoonweg goed belicht

En buiten voor de fotograaf een compliment, ook zeker voor de modellen (in spee,.. want volgens mij zijn ze nog erg jong, niet ?)