Bedankt voor jullie reacties! Dit was mijn eerste omzetting naar een wat extremere "high-key"-achtige foto. Ik heb hem duidelijk iets te licht/wit gemaakt als ik zo jullie reacties lees, dus dat weet ik voor een volgende keer. Iets minder extreem bewerken.
Voor de duidelijkheid: het is een normale foto (dus niet overbelicht o.i.d.) die ik heb bewerkt. Ik heb vrij bewust naar een 100% wit toegewerkt...

Dat was dus niet handig.
Het model is geen meisje, maar een jongen.
Bij de bewerking heb ik er voor gekozen om dat zo te doen dat je het geslacht niet meer met zekerheid kan zeggen en dat is dus wel gelukt.
@ Dwa: Ook mijn scherm is gecalibreerd en bij de wang heb je absoluut gelijk, maar onder de kin is nog wel detail te zien... Op zijn linkerhand, voor de kijker rechts, is wel weer een wat groter plekje 100% wit, maar die 80% valt gelukkig wel mee. Dus misschien moet je nog even opnieuw calibreren?

@ Antoinette, Gotchas, Wessel, An en Wendy: fijn dat jullie, ondanks het te lichte/witte van de foto, hem toch mooi vinden.
@ Betsie: Ik zal je compliment aan het model doorgeven! Dat zal hij heel leuk vinden om te horen, want hij wil graag verder met modellenwerk.