Het is 23 aug 2025 13:32

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Toosje en Lola, 2 dames met karakter...
 Toosje en Lola, 2 dames met karakter...
BerichtGeplaatst: 30 apr 2012 09:42 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Gisteren een paar foto's genomen van 2 Ierse Terriër teefjes, Toos en Lola.
Dit was geen vastgelegde fotoshoot, eerder eentje bij toeval...

Bij deze twee dames heb ik me jammergenoeg vooral moeten toeleggen op kopstudies, omdat ze een ontzettend hoge jachtdrift vertoonden. We hebben ze 1 keer vrij laten lopen, maar ze waren al snel niet meer te zien. Het risico was te groot. Halsbanden zijn dus maar 1 keer afgegaan. Eigenares had te veel schrik...

2 foto's heb ik van hen in actie, want ik moest profiteren van dat ene moment. Niet echt plaatjes waar ik overgelukkig mee ben, ook al omdat ik de kleuren niet echt naar mijn zin krijg... Missch kan iemand mij erbij helpen?

1.
Fotografie

2.
Fotografie

3.
Fotografie

4.
Fotografie

5.
Fotografie

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
BerichtGeplaatst: 30 apr 2012 11:12 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
De eerste en de laatste twee spreken mij het meeste aan, mooiste opbouw en ruimte alsmede, met de eerste een mooi spel van herhaling en scherptediepte, en de laatste twee lekker speels in de ruimte.

De tweede en de derde zijn wat meer statischer en missen toch wat speelsheid voor mij :)

Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
BerichtGeplaatst: 30 apr 2012 13:00 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Dank je, Mendel... :)

Ik kan je volgen wat betreft foto 2 en 3. Ik vind ze zelf ook niet echt spannend. Natuurlijk is het wel een typische Terriër-blik, vandaar dat ze er voor mij nog door konden. :dk
Als de mogelijkheden van de honden beperkt zijn en het baasje wat gestresseerd, dan wordt het voor de fotograaf ook heel wat moeilijker, heb ik nu voor de eerste keer gemerkt.

Uit alles leer je! ;)

Ben je het eens met me wat betreft de kleur van de laatste 2 foto's? Ik vind ze persoonlijk wat grauwer...

Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp