Frans schreef:
De foto's betreffen opnames van nesten.
Volgens de regels is dat op Photodrome niet toegestaan.
Deze beslissing is niet voor beroep vatbaar.
Sorry, maar dit vind ik straf! Foto's zijn genomen vanuit een kijkhut, er zitten daar honderden kokmeeuwen.... Denk je dat die vogels zich storen aan een fotograaf die daar op een afstand van pakweg 20 meter staat om een fotoke te maken??? Kom nou, moest het nu een zeldzame vogel zijn, dan zou ik zeer behoedzaam tewerk gaan, maar nu???? Er staan daar tien fotografen naast elkaar, laat staan van die vogelspotters!
Daarom mijn foto's verwijderen???? Ik ben zeer verbaasd hierover!

Trouwens nog iets..... Iedere foto die op dit moment van het jaar (broedperiode) wordt genomen zal wel ergens in de buurt van een nest zijn genomen. Kijk maar naar de foto's waar een vogeltje met een insect of dergelijke in zijn bek zit. Moeten die dan ook worden weggehaald???
Nogmaals, ik ben zeer verbolgen over dit. Maar goed, ik denk er het mijne van, maar als ik nu op het forum ook maar één regeltje zie die overtreden wordt.... Geloof me, het zal klachten regenen! Iedereen gelijk voor de wet!
Ik zie dat er een foto van Mingus ook is verwijderd.... Ook deze man is verbolgen voor dit feit. Dus ik ben niet alleen die hier zo over denkt!
De groeten en de wind van achteren!