Voor de eerste keer ? uitstekend

Toch heb ik wel wat op/aan-merkingen, welke je wellicht bij de volgende shoot mee kunt nemen.
Ik kan hier helaas de Exif niet lezen, maar ik ga er min of meer vanuit dat deze foto's omstreeks het middaguur zijn genomen.
- Probeer wat later (of vroeger) op de dag te gaan. Het (zon)licht zal dan zwakker zijn waardoor je meer conrole kunt hebben over je eigen licht (flitsers). Op deze manier kun je ervoor gaan zorgen dat de achtergronden welke nu erg licht en aanwezig zijn, donkerder en minder storend worden.
- Probeer vt voren goed te kijken waar je je licht nodig gaat hebben, bij vooral 2&3 is goed te zien dat het licht van onder komt,.. wat bij #2 opzich geen probleem is, maar bij #3 komt de neusschaduw in de buurt vh oog,.. daar zou ik even goed op letten. 45graden van boven is wat een beetje "standaard" gebruikt wordt. Waar je natuurlijk vanaf kunt wijken, maar kijk goed waar je schaduwen dan zitten. Of anders een lichtje toevoegen

Ik zou idd bij die echte "actie" net even wat meer ruimte pakken,.. soms schieten ledematen zoals je ziet wel eens uit

Nogmaals, Top! voor de eerste keer. En bovenstaande is zeker niet om af te kraken, maar puur om je wat mee te geven naar de volgende set