Het is 23 aug 2025 21:41

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Deze worden het
 Deze worden het
BerichtGeplaatst: 11 jun 2012 16:48 
Lid
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
1Fotografie

2 Fotografie

Het gaat afgedrukt worden op kunststof 1.40x1.00 meter. Ik ben net bij de drukker geweest hier om de hoek. Die kan alles afdrukken op wat voor materiaal dan ook. ziij verzorgen het vergroten en 'opblazen' in de juiste scherpte ook. Pak van mijn hart. Ik kan van te voren nog even kijken op een zg plot.
Ik heb spijt dat ik 1 heb laten zien, want die zou ik nooit gekozen hebben mat dat licht. Ik kan er ook niet zo heel veel aan verbeteren vrees ik. Suggesties welkom.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Deze worden het
BerichtGeplaatst: 11 jun 2012 22:58 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Hoi Gert,

Ik begrijp niet goed wat je bedoelt met "spijt dat ik 1 heb laten zien". Bedoel je dan je vorige post van deze Flatcoated? Of bedoelde je foto 1 van deze post?

Ik denk dat foto 1 hier mooier had geweest als het standpunt wat lager was. Ik heb in deze versie ook wat mijn twijfels ivm de scherpte... :unsure

De 2de vind ik frisser, zo tussen het groene gras door! De verbaasde blik van de hond hier, vind ik best wel grappig. Alleen ook hier lijkt de scherpte niet echt op de kop te vallen... :dk De uitsnede van de tweede, daar ben ik nog niet helemaal uit...

Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Deze worden het
BerichtGeplaatst: 11 jun 2012 23:15 
Lid

NR 1 van deze post Ans, na enige aarzeling heb ik die ook opgestuurd en ik vind hem zelf niet mooi. Niet zo zeer het standpunt(ik ben nogal van de lage standpunten) maar meer dat ik de foto saai vind. Het leeft niet; voor mij.
Die uitsnede daar kan ik nog wel wat van brouwen denk ik.

Deze worden het
BerichtGeplaatst: 12 jun 2012 22:16 
Moderator
Fotografie
Online op het fotoforum

Bij de eerste is het zwart soms idd. wat dichtgelopen en het standpunt is niet echt ala Gert.

De tweede is kwa standpunt al stukken beter, al twijfel ik ook over de scherpte. ;)

Profiel op dit foto forum
 Deze worden het
BerichtGeplaatst: 13 jun 2012 14:55 
Lid
Fotografie

die tweede is erg fraai Gert alleen het fotoformaat vind ik persoonlijk wat minder prettig kijken hierbij

Profiel op dit foto forum
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp