Zoekertje schreef:
Iew, volgens mij staat dat op de cd rom die ik bijgeleverd heb gekregen.
ik deed daar niets mee omdat ik dan per foto open en dicht moet doen, vond dat erg lastig als ik na de voetbal 4 tot 500 foto's wil bekijken.
de voetbal foto's hoef en wil ik echt niet allemaal bewerken, die gaan meestal op picasa waar de jongens en ouders het erg leuk vinden om de wedstrijden of zichzelf eens terug te zien. (zijn meestal goed genoeg)
wel merk ik sinds ik op photodrome dat ik bepaalde foto's wel wil verfraaien omdat ik echt wel merk dat een beetje bewerking wel degelijk resultaat geeft.
hield nooit van bewerken (foto is zoals die is) maar ook ik ben niet te oud om te leren en vind het erg interessant worden.
Bedankt voor de snelle reactie's, ik ga hier eens mee aan de slag.
ik zou zeggen hou de sport foto's maar in de gaten.
en inderdaad was dit met de schoenen een probeerseltje, bij sport moet de sporter er gewoon opstaan.
nogmaals bedankt.

Er zit gewoon een quick check modus in DPP waarmee je al je genomen foto's van die dag achter elkaar kunt bekijken, en zelfs waarderen door cijfers of sterren te geven.
Ook kun je er je foto's mooi mee verkleinen zonder dat het aantal kb's erg laag word en je dus kwaliteit behoud.
Ook kun je gewoon door met het ingedrukt houden van CTRL meerdere foto's selecteren en dan de bewerking modus (tool pallet) openen zodat je ze ook gewoon achter elkaar kunt bewerken.
Ik denk dat je er te snel doorheen bent gegaan en het al gelijk aan de kant hebt gegooid hahaha

Ik zelf gebruik versie 3.11 (de laatste versie) ook die kun jij gratis downloaden bij Canon.
Ook heeft canon een losse updater staan waarmee je je eigen (op cd) meegeleverde versie kunt bijwerken naar de laatste versie.
Er staat nog wel meer op die cd maar ik heb alleen DDP en de RAW codec geistalleerd, ook voor die RAW codec kun je een updater downloaden of gewoon de nieuwste versie bij Canon downen.
Ik gebruik het in ieder geval graag.