-Ans- schreef:
Ik kijk al een paar dagen naar deze foto...
Ik zal de meeste hier een beetje moeten tegenspreken, want ik vind hem niet zo mooi... Het spijt me, MoNoa...
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen
Citaat:
Scherpte is best oké voor mij. Ik vind het niet altijd nodig dat de neus van een dier scherp hoeft te zijn, maar hier misschien net wel. De zwarte achtergrond vind ik ook helemaal niet storen!
Alleen, ik kan me maar niet ontdoen van het feit dat ik steeds het gevoel krijg dat deze kat opgezet lijkt...

Is het nu door de blik in z'n ogen, de gelige kleur in de foto...? Ik ben er nog steeds niet uit...
Wahahaha... sorry moest ff lachen om je commentaar

maar de kat is niet opgezet, de rare blik in zijn ogen kan inderdaad wat raar zijn ( eerder angstig/ onzeker ), maar dat komt omdat deze kat eigenlijk een straatkat is en de dochter van mijn partner heeft hem net uit het assiel gehaald.. Hij ligt hier ook onder een tv meubel omdat hij zich hier het veiligst voelt, vandaar dat de achtergrond erg donker is..
Citaat:
In ieder geval denk ik dat met betere scherpte en belichting een knappe foto zou verkregen zijn (afgezien van de slordige haartjes die op de rand van het matje liggen...).
Ik ga het aankomend weekend nogmaals proberen om een beter foto te krijgen
Citaat:
De bewerking van cindyv vind ik ook wat te rozig/paarsig. Bovendien zijn er nu vlekken zichtbaar in de donkere gedeeltes...
Helemaal mee eens, Cindy ik vind het niet erg dat je de foto bewerkt hebt.. maar ik zie ook overal vlekker nu aan de onderkant..
Citaat:
@Monoa: ik ben zeker benieuwd naar nog meer foto's van jou!
Dank je wel, en ik zal van het weekend nog wat foto's plaatsen ..
Iedereen bedankt voor het commentaar