Ik wilde even een dilemma voorleggen. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en mening.
Al een tijdje denk ik erover om NIK software te kopen. Ik wil graag de sharpener pro 3.0.
Nu heb ik gebeld met fotovakEngel omdat zij een scherpe

aanbieding hebben staan. Echter, na de meest vage gesprekken die ik zojuist gevoerd heb met 3 medewerkers van deze winkesl twijfel ik over de aanschaf.
Winkel 1: de mevrouw wist niet of dit te bestellen was via hun website. Ik zag het toch duidelijk voor me... Toen wist ze niet of deze NIK geschikt is voor Mac. En daarna verwees ze me naar een andere website omdat die volgens haar ook van de winkel was. Digitalwarehouse. Op deze website zag ik eerlijk gezegd helemaal geen adressen van fotovakEngel
winkel 2: de meneer zei direct: "ik heb het erg druk, ik sta alleen en het plafond is net naar beneden gekomen".
winkel 3: (ik werd nu zelf ook wel nieuwsgierig wat er nu ging gebeuren

)
Er werd opgenomen en direct weer neergelegd. Ging iets mis. Toen kreeg ik een aardige dame aan de lijn die het heel bijzonder vond dat ik iets wilde vragen over NIK software. Dat verkocht ze eigenlijk nooit. Vervolgens verteld zij mij dat NIK sharpener niks toevoegd aan CS5 unsharp mask. (alsof dat de enige verscherpingstool is...) Ze had een workshop gevolgd en de mensen van NIK hadden, volgens haar, gezegd dat NIK inderdaad weinig toevoegt.
Alles bij elkaar behoorlijk vaag toch??
Ik vond dit alles zo vreemd dat ik ben gaan twijfelen over mijn aankoop. Daar al helemaal natuurlijk.
Wat is jullie ervaring met Nik en dan speciaal de Sharpener? Wel kopen of toch niet, zoals de winkel mij adviseerde?
groetjes
Nuelle