De plaatjes laden inderdaad lang en dan heb ik een snelle verbinding thuis.
Zie dat het een gratis service is, ken deze niet maar waarschijnlijk zit je dan vast aan hun stramienen. In hoe verre kun je zelf de HTML code aanpassen? Of kies je een design en kun je vervolgens dan alleen je plaatjes nog uploaden?
Je kan in ieder geval eens kijken naar de maten waar je de plaatjes in opslaat, nooit de website laten scalen want dat vertraagd de hele pagina. Beste is om de plaatjes op te slaan in het formaat dat ook de website gebruikt.
Als je thumbnails gebruikt dus 1 kleine versie van de foto en dan 1 maal de grote versie opslaan. Gebruikt iets meer ruimte bij je webopslag en je zult in de HTML dan moeten aangeven wanneer wat geladen moet worden. Maar dan zal de pagina in ieder geval daar al sneller laden op de plaatjes.
Teveel plaatjes in een keer laten laden maakt de website ook trager.
Ik zie overigens geen link in de source naar een CSS file, doet de Javascript dit soms plaatsen? Want dat maakt het flink trager en daarnaast wordt het dan pas later ingeladen in de pagina.
Frameset is een hele oude manier om een website in te bouwen, wordt eigenlijk niet meer gebruikt tegenwoordig. Dit zorgt ook voor traagheid omdat dan eerst de pagina zelf geladen wordt, daarna nog eens de javascript en dan moet nog eens de frameset zelf geladen worden.
Dat zijn in ieder geval de punten die ik zo op het eerste gezicht zie, kun je daar alvast mee vooruit