Dit bericht geldt niet helemaal meer, ik zie dat ik na linksboven, daarna rechtsonder moet klikkken !! en dan is het mooi.
zou handig zijn als we allen foto's konden plaatsen met zo'n kruisje? dan hoeven we niet zo te comprimeren.
Ik vind het fijn dat je met mij meedenkt.. echter de harley zit nog vol met karteltjes. De letters zijn net zaagblaadjes. De auto is niet onaardig, maar word ook flink vergroot na aanklikken wat een voordeel lijkt te zijn.
Ik heb geen idee hoe ik het zeggen moet, zowel technisch als om jou niet tekort te doen (vooral dat) .. maar dit is voor mij nog niet het gewenste bijna gladde resultaat.
Misschien dat het op jouw scherm er anders uit ziet. Maar als er hier een scherpe foto op het beeld staat kan ik er papier mee snijden zeg maar en karteltjes zie je dan echt snel.
Alles wat scherp is is wel scherp frans, maar nog met karteltjes en de harley is wel een mooi oefenvoorbeeld

Ik ben benieuwd of de auto hetzelfde heeft ondergaan als de harley.
Hopelijk is er nog een mogelijkheid naar een topresultaat.
Dat vergroten in de bovenhoek zou iedereen moeten kunnen toepassen. Bij mij is dat een paar keer perongeluk verschenen maar ik heb geen idee hoe dat is ontstaan.
Ik vind het niet leuk om jouw probeersels niet perfekt te vinden en je daarmee tekort te doen, maar het zij zo.
Welke techniek heb je eventueel gebruikt, misschien kan ik daar op voortborduren?