Bedankt weer allemaal!
Gotchas schreef:
Ik wordt gek van al die platen die jullie erop gooien
Zie die 'monsters' alleen maar als ik in de auto zit en geen camera bij me heb.
Je wilt niet weten hoeveel buizerds en torenvalkjes ik spot als ik in de vrachtwaggel zit, maar daar heb ik natuurlijk ook geen camera bij me en dat flatgebouw op wielen zet je natuurlijk niet zomaar overal stil.
Vaak zie je ook zitten op plekken waar je ze niet ongemerkt kunt benaderen, dus al zou je wel je camera bij je hebben dan is 't nog bijna onmogelijk om dichtbij genoeg te komen zonder dat ze weg vliegen.
Daarom ga ik meest naar Zeeland om ze op de foto te zetten, sommige vogels daar zijn ook redelijk gewend aan auto's die stoppen en je kunt daar ook makkelijk stoppen, omdat er heel weinig verkeer is.
Als ik ga is 't meest wel doordeweeks, want sinds daar velduilen rond vliegen stikt 't er in 't weekend van de fotografen, zelfs doordeweeks kom je er een aantal tegen, maar niet zo druk als in 't weekend.
Frans schreef:
in de landing?
Deze was niet in de landing al lijkt dat idd. wel zo......zat wat rek- en strek-oefeningen te doen.
Ik heb ook nog zat foto's van 'normale' zithoudingen op dat paaltje, maar ik vond deze met de aparte pose juist wel wat hebben.