Bedankt allemaal!
wilw schreef:
Had nr 1 niet die opvallende weidepaal in beeld dan was het een ander verhaal geweest
Ik heb nog zitten twijfelen om de paal te laten verdwijnen, maar omdat ie knap in de onscherpte staat vond ik 'm toch niet zo heel erg storen en de moeite niet waard.
Rob Olivier schreef:
Mooie foto's. Hier zie je ze helaas amper meer.
Deva schreef:
Ik zie ze hier dagelijks
Ik had ze ook nog nooit gezien, maar nu lopen er dus een aantal in Zeeland waar ik afgelopen vrijdag was.
Er stonden 2 auto's stil op het weggetje met van die grote toeters uit de ramen, dus ook voorzichtig daar naartoe gereden.
Ik wilde in eerste instantie eigenlijk al voorzichtig uitstappen, maar als de vogels er dan vandoor zouden gaan denk ik niet dat de andere 2 fotografen dat op prijs hadden gesteld, dus eerst ook maar een aantal foto's uit m'n raampje gemaakt.
Toen kwamen er 2 fietsers aan en weg waren de patrijzen en dus gingen de andere 2 fotografen ook maar weer verder.
Ik stond daar nog even wat te veranderen aan m'n camera-instellingen en daar kwamen de patrijzen weer tevoorschijn.
Ben voorzichtig uitgestapt aan de passagierskant en achter de auto langs gekropen en heb ze heel voorzichtig benaderd door op m'n kont te zitten en elke keer een klein stukje op te schuiven.
Op zo'n moment is het klapschermpje op m'n camera een hele goeie uitvinding.
Uurtje later stonden er op die plek weer 2 auto's waarvan de bestuurders door 't raampje foto's van de patrijzen aan 't maken waren.
Ik rij best wat wat rondjes als ik daar ben en ik denk dat ze daar langer dan een uur hebben gestaan, maar ik heb ze alleen maar door 't raampje van hun auto foto's zien maken.