Het is 28 jun 2025 21:31

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur zelfportret
 zelfportret
BerichtGeplaatst: 14 nov 2012 11:40 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Ik vind de foto mooi. Maar het beeld heel onrustig voor mijn ogen. Ik heb het gevoel dat ik naar je gezicht wil kijken en dan vind ik het storend dat er zo weinig beeld boven je gezicht is, en zo veel beeld onder. Als ik iemand in het echt aankijk vallen zijn/haar voeten me nauwelijks op. Bij deze foto krijg ik het idee dat ik met m'n hoofd naar de grond kijk en toch met mijn ogen op kijk naar je gezicht.
Wanneer ik mezelf niet dwing naar je gezicht en je handeling met de cam te kijken gaat m'n focus naar je linker-knie. Daar kan ik wel rustig naar kijken, maar ik voel dan dat't niet klopt, want het is maar een knie.
Je pose, zo kijkend naar het scherm van je cam, ziet er wel wat eenzaam uit, maar evengoed konden er voor m'n gevoel heel veel mensen net uit het frame om je heen staan.
Ik denk dat ik liever meer omgeving had gezien en jou op een andere plek in het frame neergezet had.

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 zelfportret
BerichtGeplaatst: 14 nov 2012 11:42 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Sorry ik bedoel niet jou op een andere plek in de omgeving neerzetten, maar de foto anders croppen.

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2