Het is 22 aug 2025 21:40

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Wat lekkermakertjes voor zondag + update(2)
 Wat lekkermakertjes voor zondag + update(2)
BerichtGeplaatst: 22 nov 2012 22:57 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Thanks Gotchas en Frans.
Dat klonen is zo'n preciesie werkje... moet je eigenlijk lang de tijd voor kunnen nemen en niet redelijk snel willen doen (zoals ik vandaag ;))

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
BerichtGeplaatst: 23 nov 2012 09:34 
Lid
Fotografie

Geslacht: Vrouw
Ik ben blij dat je mijn reactie zo vrolijk opvat, ik werd vanmorgen wakker en dacht...'oh shit, ben ik te onaardig geweest'?
Die grassen zijn ook héél moeilijk te klonen, zeker als je elders in de foto geen gras hebt met dezelfde structuur wat dan ook nog in de juiste richting loopt. Soms kun je gebruik maken van een andere foto die je op datzelfde moment gemaakt hebt, als je begrijpt wat ik bedoel.
Maar ik vind het origineel mét kauw erg leuk, dus wat mij betreft kun je je de moeite besparen.

Profiel op dit foto forum
BerichtGeplaatst: 24 nov 2012 15:18 
Moderator
Fotografie

Geslacht: Man
De update van nr.2[maar dan netjes uitgevoerd :rof ] en nr.4 vind ik het best van deze leuke serie. :up

Het clonen moet je in sommige gevallen echt even de tijd voor nemen en niet te overhaast doen.
Bij de serie van mij van de visdiefjes heb ik bij een paar foto's ook flink moet clonen, vanwege te weinig ruimte aan 1 kant, ik heb er nog geen opmerkingen over gehoord.... dat wil natuurlijk niet zeggen dat 't daarom wel goed gelukt is. :grin2

Profiel op dit foto forum
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2