Moet even kijken hoe ik moet beginnen zonder je het gevoel te geven dat ik je helemaal afbrand, want dat is echt mijn bedoeling niet.......................
Het onderwerp is eigenlijk niet interessant om naar te kijken, als je er niet bij had gezet dat het om een container ging had ik het nooit geraden. Zorg dat er iets herkenbaars in de foto zit, al is het maar een klein stukje.
De foto zelf heeft behoorlijk wat overbelichte delen, wat erg storend is, fotografeer liever onderbelicht, dat kan je namelijk nog rechttrekken in lightroom of photoshop, maar overbelichting wordt moeilijk recht te trekken.
Volgens mij heb je in ps de achtergrond zwart wit gemaakt om de blauwe kleur er meer uit te laten springen, je idee is leuk, maar werkt bij deze foto niet, daar er teveel storende factoren in zitten en het blauw echt te licht is.
Foto is voor mij een registratie en geen verhalende foto, sorry maar hij doet me echt niets.
Nogmaals, zie het aub niet als afbranden, maar meer als tips, gewoon blijven fotograferen en over een paar jaar deze foto nog eens terug kijken.