Het eerste wat me direct opvalt is dat de witbalans compleet de mist in gegaan is. De foto is hierdoor helemaal oranje. Dit is opzich niet vreemd want de omstandigheden zijn vrij extreem in deze foto: 's nachts met alleen gele straatverlichting en ook nog al dat witte sneeuw. Samen zorgt dat ervoor dat de witbalans instellen super lastig wordt.
Als je de foto in RAW geschoten hebt, is het erg makkelijk om dit op te lappen. Als je de foto in JPEG geschoten hebt is het helaas wat lastiger en zul je waarschijnlijk het een en ander aan kwaliteit gaan verliezen als je de kleuren recht wilt trekken.
Probeer de volgende keer dus goed op de witbalans te letten als je een foto maakt, zeker als je lastige omstandigheden als hier hebt.
Afgezien van de kleuren: het stukje stad wat je op de plaat hebt gezet ziet er prachtig uit en het maagdelijke wit maakt het alleen maar mooier. Let even op de horizon, de foto staat een beetje scheef (gelukkig is dit makkelijk te verhelpen). De lange sluitertijd opname (althans daar ga ik van uit) is prima gelukt, goed scherp en de juiste belichting.
De uitsnede / compositie had wel nog iets spannender gekund denk ik, bijvoorbeeld meer recht voor de twee rijen bomen of iets anders leuks
Kortom: er zijn nog een stel verbeterpuntjes maar de foto heeft zeker potentie