ni3lsj4ns3n
Citaat:
Ohhh, dan vraag ik me wel af: waarom die overstap?
In het analoge tijdperk had ik ook al niets met Canon. Toen de 350D van mijn broer derde hands overgenomen omdat de financiën niet meer toe liet. Was niet erg, ik had een digitale slr en heb daar jaren met plezier foto's mee gemaakt. Nu het geluk aan mijn zijde en tevens een kanjer van een vriendin die het mij gunt en eindelijk de lang verwachte Nikon kunnen kopen.
Nog even voor alle duidelijkheid, Canon of Nikon of Sony het maakt eigenlijk niet uit. De grote merken hebben allemaal hun goede camera's en het is puur persoonlijk. Het hoeft natuurlijk niet altijd de top te zijn maar ik merk toch wel heel veel verschil tussen mijn oude Canon 350 D en mijn nieuwe Nikon D3, die trouwens ook gewoon weer tweede hands is. Als ik nu niet beter wordt in het bekijken van composities en eventuele nabewerkingen maak ik nog steeds geen top foto's.
Het allerbelangrijkste vind ik het plezier hebben in je hobby en mij te ontwikkelen in het maken van mooie foto's. Ik weet nu al dat ik sommige mensen hier op het forum niet voorbij zal streven maar dat hoeft van mij ook niet. Ik wil wel beter worden in de foto's die ik maak.
En dat ga ik vanaf nu doen met mijn Nikon Set en jij met je Canon. Allebei blij en het forum erbij.

ps. zoekertje mag hem geeneens vast houden, hij zou hem zomaar kunnen laten vallen.