Thnx allen voor de leuke reactie's!
Is idd. een kraai, Frans.
Zoals Bert al zei is een roek z'n snavel lichter van kleur en een kauw heeft blauw/grijze ogen en is nog wat kleiner.
Deze was ook niet zo heel erg groot, dus een raaf zal 't wel niet geweest zijn.
pipanda schreef:
Maar het is natuurlijk bij lange na niet je 1e vogelfoto, met al die tv-tjes en buizerds die je hebt gepost

Vaag schreef:
Dit zeker dezelfde als die uit het topic van Annemiek!?
Als dit je eerste poging is geweest, dan buig ik in diep respect.
Mijn vogelfoto's zijn tot nog toe allemaal onscherp, bewogen en flets.

Zijn niet alleen tv'tjes en buizerds geweest die ik gepost heb Miranda, maar dit is dus één van de 1e vogelfoto die ik gemaakt heb.
Ik heb van de week een beetje naar 't begin van m'n vogelfoto's zitten kijken en een zwaan is volgens mij de enige die ik voor deze heb gemaakt, dat was met dezelfde lens als deze, alleen nog met m'n vorige camera[Konica Minolta D5]....voor die tijd waren 't meest foto's van auto's, vakantie-kiekjes en foto's van de honden natuurlijk.
We gingen die dag met de hond[die toen nog een maand of 4 was] naar 't strand bij Kijkduin en toen we terug liepen zag ik deze zwarte rakker in 't duin zitten en maakte er snel een paar foto's van.
Ik denk dus niet dat 't dezelfde als die van Annemiek is geweest, maar je weet maar nooit.

BertvanElten schreef:
Heb je de camera al weer aan de praat gekregen?
Helaas niet Bert, deze is via Kamera Express opgestuurd naar Sony en dat gaat waarschijnlijk een week of 4 à 5 duren.