Het is 13 aug 2025 21:56

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur /
 /
BerichtGeplaatst: 16 jan 2013 21:19 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
/

Laatst bijgewerkt door Eva Maria op 24 jan 2019 20:38, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 /
BerichtGeplaatst: 16 jan 2013 22:17 
Lid
Fotografie

Geslacht: Man
De eerste spreekt mij zeer aan, sterke opbouw, fijn landschap en setting in de onscherpte geeft een compleet beeld. Witbalans neigt iets naar blauw, maar moet zeggen dat dit technische foutje hier wel enige sfeer toevoegt voor mij.

Bij de tweede is om de een of andere manier die afwijking weer niet passende :dk

Laatste plaat doet mij het minste uit de serie, mist stuk sfeer door harde verlichting en gemis setting :)

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 /
BerichtGeplaatst: 16 jan 2013 23:19 
Lid
Fotografie

hoi ander model is natuurlijk super welkom.
maar door je vaste maatje hebben we wel gezien hoe je foto kunsten zijn ontwikkeld.
vind #1 en #3 fijne platen. misschien bij #3 het wit links wat temperen zodat de aandacht naar het model gaat.

/
BerichtGeplaatst: 17 jan 2013 22:51 
Lid
Fotografie

Geslacht: Vrouw
/

Laatst bijgewerkt door Eva Maria op 24 jan 2019 20:37, in totaal 1 keer bewerkt.

/
BerichtGeplaatst: 18 jan 2013 10:03 
Lid
Fotografie

Ik vind f2 en f3 wel heel mooi, vooral f2; vooral is hier de achtergrond goed gekozen en het zijaanzicht is beter als het frontaal zicht van f1
f1 is de achtergrond ook wat druk vind ik....het is al vaag, maar toch komt het nog druk over

/
BerichtGeplaatst: 18 jan 2013 16:21 
Lid
Fotografie

Ik zie dat je de 50mm 1.8 hebt :) heel goed!
1ste vind ik mooi. Achtergrond is nog wat druk... Maar niet heel storend. Had je op 2.0 kunnen maken, maar weet niet wat jouw 50mm daar op doet. Compositie enzo is verder gewoon goed.
Tweede stoor ik mij een beetje aan de bandjes van de camera. Die vind ik verder ook niet geweldig.
Bij de derde vind ik het model niet erg goed uit komen, als ik kijk naar de andere foto's die je van haar hebt (fijn dat je zo vaak een model hebt die het ook een beetje kan :) ).
Normaal zeg ik vaak dat foto's in zwart wit moeten maar zou die dan juist weer in kleur willen zien, past denk ik beter bij haar, wordt hij wat "zachter" van.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp