Allereerst, dank allen voor jullie commentaren!

@sugarman: Snap je bemerkingen op deze na: "... en daar de lichtmeter op afstellen voor de hoeveelheid licht die je gaat instellen op de lamp. Meer of minder licht.'". Ga je hier uit van een externe lichtmeter? Of? Kan namelijk niet in m'n camera kijken en ervoor zitten, kortom, zou je hier iets meer over willen vertellen?
@Annemiek:

ik sta dan aan belichting, camera, afstandbediening, etc, etc, te denken, ben ik idd veuls te serieus, dan kan er echt geen lachje vanaf, sorry, je hebt helemaal gelijk!

@bebogard: grin, ik ben ook helemaal niet sympatiek

Snap het, je hebt gelijk, was zó bezig

@henry: jah, snap ik, ben nou niet zo'n beste acteur/model

@frans: snap ik, had er ook iets verder vanaf moeten gaan staan, is niet bewust gedaan om de achtergrond er bij te krijgen, was meer een soort van afweging om voldoende reflectie over te houden vanaf de muur, had natuurlijk ook gewoon vermogen kunnen opvoeren en de softbox iets verder van mij af kunnen zetten.
Opmerking over de vingers had ik verwacht, #2 is gemaakt in een opwelling voorover buigend in de lucht, alsof ik op tafel leunde, bij wijze van toeval 'rustte' mijn arm voor het grootste deel op de onderkant van het beeld, beter is natuurlijk dit bewust te kiezen en iets ruimer te kaderen, waardoor je precies kunt afsnijden, mja. Ben zelf ook wel blij met #2