Bedankt voor jullie reacties

Ik heb de foto inmiddels vervangen voor de grote versie.
Tijdens het aanpassen van de foto naar het juiste formaat ben ik erachter gekomen dat ik nooit Picasa had moeten gebruiken om de foto na te bewerken en online te plaatsen.
De foto is vreemd genoeg erg verkleind tijdens het online plaatsen; terwijl ik juist in mijn webeditor aangegeven heb dat het oorspronkelijk formaat behouden moest worden. De nabewerkingen zijn hierdoor op de kleine foto terecht uitgevoerd. Maargoed, een wijze les geleerd vandaag; Picasa is echt niet ideaal voor het gebruik van dit forum en wordt van de baan geschoven... Ik ben, zoals hier al geadviseerd werd, dus overgeschakeld naar de ouwe trouwe Photobucket

@ Vaag: Wat betreft de sneeuw heb je wel een goed punt. Volgens mij heb ik iets niet helemaal goed gedaan qua instellingen tijdens het fotograferen. Hoe zou ik dit de volgende keer beter kunnen doen? Het heeft te maken met overbelichting, klopt dat?
@ __Erik__: Dankjewel voor je reactie! Ik ga eens in GIMP proberen wat meer uit de foto te halen. Zie ook berichtje hierboven voor Vaag.
@ Zoekertje: Da's goed

, bedankt voor je reactie.
@ Tony: Alles okee nu? Ik hoop het