Het is 20 jul 2025 18:55

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Nestfotografie is niet toegestaan!

Auteur Koude muis gezocht
 Koude muis gezocht
BerichtGeplaatst: 17 jan 2009 17:41 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Senna ik zit in de polder. Heb dit jaar ongeveer honderd soorten kunnen tellen maar er lopen mensen die er ruim 200 soorten hebben gezien. Dus ja ik zit in een best vogel gebied. De sport is ze er goed op te krijgen. Meestal is het een misser, soms raak! Maar ik loop per week ongeveer 20/30 uur in de polder dus het komt mij ook niet aanvliegen. Omdat ik veel schrijf voor natuurbladen, kan ik dit allemaal goed gebruiken. Waar zit jij dan?

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Koude muis gezocht
BerichtGeplaatst: 17 jan 2009 17:43 
Lid

ik woon in assen. veel natuur en bos alleen merk ik wel dat de vogels in het bos moeilijker te vinden zijn.
tevens werk ik naast een vogel gebied. alleen vind ik het niet zo prettig om daar te lopen in mijn vrije tijd.

Profiel op dit foto forum
 Koude muis gezocht
BerichtGeplaatst: 17 jan 2009 17:57 
Lid
Fotografie

Oke ik sap het, ach hier in de zomer is het ook geen doen (te veel blad aan de bomen en daar zit het gespuis tussen). Neen de herfst en winter lenen zich daar beter voor. In de zomer is er weer veel macrowerk (insecten) te doen dus er blijft gelukkig altijd wel iets moois over...

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2