Allemaal bedankt.
Henry schreef:
Zozo, met achterspoiler!
Ziet er snel uit.

Is ook redelijk snel....is een RS Cup uitvoering met 200pk en een onderstel waarmee de auto als op rails door een bocht kan gaan.
gjdenbesten schreef:
Wordt het over twee weken 30 graden...

. Maar mbt de pose, de wielen iets meer indraaien richting de kijker. Komt het profiel goed uit.
Van mij mag 't nu 30 graden worden...misschien staat 't er niet helemaal duidelijk, maar het zijn nu dus de zomerbanden die eronder zitten.
Die gedraaide wielen vind ik juist weer wat minder mooi staan op een foto.
Zoekertje schreef:
ziet er uit als of je op het dak van de veiling geweest bent Ron.

Dat heb jij heel goed gezien, Harry.

Nuelle schreef:
Erg mooie velgen! Mijn vorige auto was een Cliootje en ik had ook vette velgen d'r onder laten zetten.

Zelfde kleur Clio en zelfde kleur velgen! Het haalt de hele auto op! En jouw velgen zijn nog mooier dan die ik toen had! Die van mij liepen recht i.p.v d kroming die jij hebt.
Beviel de Clio niet, of werd ie te klein ivm. alle flitsers en softboxen en zo die jij soms mee moet zeulen?
De andere velgen[waar nu m'n winterbanden op zitten] zijn ook wat rechter van spaak en ook zwart, maar dat zijn ook zeker geen lelijke velgen.....staan ergens hier ook nog wat foto's van.
Zoals al tegen Henry gezegd is dit een Clio RS, die zijn standaard al een stukkie breder dan een 'normale' Clio, alleen komt dat op een foto heel moeilijk naar voren.