Iedereen bedankt voor de leuke reactie's.
Bjorn, volgens mij heb ik 'm toch echt recht gezet, zowel op de onderkant van de banden als op railing in de achtergrond.
Er is niet zo heel veel aan gepimpt Annemiek....de achterspoiler is niet standaard, maar een optie, hetzelfde geldt voor de stoelen en de airco, dus volgens mij zijn alleen de wielen niet orgineel.....m'n wielen met winterbanden zijn weer wel orgineel.
Die gouden schakelketting heb ik pas geleden verkocht, het goud was lekker duur en ik had inderdaad zo'n ding hier liggen[met een gouden witte haai eraan

], die ik in een opwelling ergens rond 2003 in Turkije had gekocht.
Ik heb dat ding misschien 3 of 4x gedragen, dus met deze goudprijzen kon ik er mooi een A77 voor kopen.
Frans, foto 1 is gemaakt met een andere lens, maar de andere witbalans komt denk omdat er net een wolkje voor de ondergaande zon kwam.
Foto 2 en 3 zijn eigenlijk om te laten zien dat deze wielen iets meer naar buiten staan dan de andere wielen[lagere Et-waarde], de wielen zelf zijn natuurlijk al op de andere 2 foto's te zien.
Ik heb nog wel meer foto's waarop de velgen zelf wat beter in beeld zijn, ook met dezelfde witbalans, maar dat uitzoeken van foto's is meest niet m'n sterkste kant.
Mendel, bedoel je met de grotere hoek dat ik wat meer naar links had moeten gaan staan?