Volgens mij is dit de tweede opmerking op een reactie die ik van je lees in vrij korte tijd.
Wat ik me afvraag, je zegt letterlijk 'mooie, scherpte afbeelding van hoofd, romd en de rtansparante vleugels in een goede achtergrond', als je dit al weet, waarom laat je ze dan beoordelen.. ?
Vind de 2 alinea's die je daaronder schrijft een beetje jammer. Dat vind ik nu heel jammer.
Opmerkingen zijn goed bedoeld. De hele foto vernielen is misschien enigszins onhandig verwoord, het komt eropneer dat het feit dat niet de gehele libel te zien is op de foto, een afknapper vormt voor de foto. En die mening deel ik. Ik zal over een aantal andere elementen maar niet beginnen, zal er wel geen positieve reactie op krijgen.
Foto's in close-up, waarbij een gedeelte van iets te zien is, kunnen zeker mooi zijn. In deze foto doet het het gewoon niet zo goed, ook die mening kun je respecteren.
We geven allemaal onze mening, of je die accepteert of niet, is niet mijn zaak, maar ook ik en ook wim en ook tony als reageerder doen hun best een mening te geven om je vooruit te helpen met de foto.